.

14112009.

The second time I ordered at fashionology was a briljant order, because I bought the SILVER TALON CLAW RING: a beautiful ring for everybody! Also I bought the LARGE ENGRAVED CROSS NECKLACE this time.

NED: De tweede keer dat ik wat bestelde was een geweldige koop, omdat ik de klauw ring had gekocht: een schitterende voor iedereen! Ook kocht ik toen de grote kruis ketting.

My new eye apples for this time, the CROSS BRACELET and the VERY LARGE CROSS EARRINGS. I think those two items were perfect for every outfit! My new order, I'm waiting for them.

NED: Mijn nieuwe oog appels voor deze tijd zijn de armband met de kruis bedeltjes en de grote kruis oorbellen. Ik denk dat deze twee items bij iedere outfit prefect zullen staan. Dit is mijn nieuwe order, kan niet wachten tot ze binnen zijn.

This item is the best on her whole shop! I really love the shape and the structure of this ring. The texture is so beautiful! A ring to need!! But too bad for me he's out of order now. Hopefully he will very soon back in stock, then I can bought them finally - SILVER FINGER ARMOR RING.

NED: Dit item is de beste van haar hele shop. Ik hou zeker van de vorm en de structuur van de ring. De preciesheid is zo schitterend! Een ring die je moet hebben!! Helaas voor mij hij is momenteel niet te bestellen. Hopelijk zal hij snel weer op haar shop te bestellen zijn, dan kan ik hem eindelijk kopen! De zilver armor ring.

I love her jewelry, but that's a known fact! This BIRD SKULL NECKLACE was my first bought on her shop and I still love this necklace. I wear them a lot with my darkness outfits! So beautiful, my boyfriend doesn't like him, but his view isn't interesting so far! Love it, all the people they didn't know her SEE HER SHOP HERE.

NED: I hou van haar sieraden, maar dat is een bekende feit. Deze vogel doodskop ketting heb ik als eerste gekocht op haar siter en ik ben er nog steeds gek op. Ik draag hem veel met mijn wat donkere outfits. Hij is prachtig, helaas denk mijn vriend daar heel ander over, maar zijn mening is niet van belang. Super, voor de mensen die haar niet kennen (waar onder weinigen) klik hier voor haar shop.

1 comment:

  1. Die finger amor ring is prachtig.
    Je hebt je layout veranderd he? Ziet er mooi uit!
    X, fashion-nerdic.

    ReplyDelete